Chcete digitalizovat? Důležité je ujasnit si důvody proč, říká v podcastu Hana Součková ze SAP

Digitalizace se stala zásadním tématem pro většinu českých firem. Pokud se firma chystá do tohoto procesu skutečně pustit, je podle generální ředitelky SAP Česká republika Hany Součkové klíčové ujasnit si, proč digitalizaci potřebuje a co konkrétně chce digitalizovat.

Digitalizace totiž může být v některých ohledech i na obtíž. Firmy, které už dříve systematicky investovaly do digitálních technologií, byly podle Hany Součkové s příchodem pandemie schopny poměrně flexibilně upravit svůj stávající systém fungování a přejít do režimu práce z domova. Skutečně dobrých případů je však podle šéfka SAP na českém trhu zatím stále málo.

České zastoupení německého IT gigantu vyrostlo v průběhu tří dekád do pozice druhé největší pobočky v Evropě, která zaměstnává přes dva a půl tisíce lidí a pomáhá s digitalizací více než čtrnácti stovkám českých firem.

Právě skutečnost, že původem německá společnost dokáže reagovat na nové výzvy a zůstává pro své zákazníky relevantní, je podle zkušené manažerky důvodem, proč ji tato práce naplňuje. „Přišla jsem skutečně ve chvíli, kdy jsme byli ve velmi aktivním akvizičním módu a každý rok byl naprosto jiný. Přineslo to spoustu impulzů a věcí, které jsem se mohla naučit.“

Co Hana Součková radí českým firmám? Kam se společnost, která slaví třicet let na českém trhu, za tu dobu posunula a jaké výzvy ji čekají v dalších letech? To vše si poslechněte v podcastu.

Směr dalšího stoupání: