2. výškový tábor

Všechno šlape? K vrcholu je ještě daleko, ale tady byste si už měli definitivně potvrdit svoji formu. Digitalizace by měla být součástí firemní kultury a dlouhodobého byznys plánu. V téhle výšce už není čas na zkoušky, transformace musí být zapsaná ve firemní DNA. Jakmile vidíte, že se vám nedaří, vraťte se raději zpátky a začněte znova. A lépe. Příště to už vyjde až nahoru.

Podnikání na vyšší úrovni: jak data pomáhají porazit konkurenci i ekonomickou krizi

Měření je při výrobě exkluzivního obleku něco jako obřad. Je to zásadní součást celého procesu, musí být pečlivé a přesné. Ve špičkových krejčovstvích tak berou míru ti nejzkušenější krejčí, kteří dokážou...

Špatný projekt je potřeba včas zahodit, radí po vlastní zkušenosti IT ředitel Dormer Pramet

Návyky, které máme ze soukromého života, si přenášíme i do byznysu. A tak i velkoobchodní nákupy chtějí distributoři dělat v hezkých a přehledných e-shopech, v podstatě odkudkoli, z tabletu či mobilu...

Každý den čerstvá data. Český farmaceutický gigant posouvá svůj byznys díky digitalizaci

Kořeny Zentivy sahají více než 530 let zpátky až k malé pražské lékárně U Černého orla, na kterou na konci 19. století navázala farmaceutická továrna v Dolních Měcholupech. Dnes vyvíjí, vyrábí...

Změňme mindset. Co dělat, aby ESG nebyla prázdná zkratka, radí šéfky SAP ČR a GasNetu

Písmena ESG jsou pro mnohé společnosti stále strašákem a pro jiné záhadou, Česko se však musí naučit přizpůsobovat co nejrychleji. Změny totiž výrazně ovlivní chod firem napříč obory a kdo reaguje...

Aby měl zaměstnanec chuť s technologiemi pracovat, musíte mu k tomu vytvořit prostředí, radí Kouřil z O2

Digitalizace prostupuje do všech firem, ale sebelepší technologie vám nepomohou, pokud se nebudete věnovat i lidem. Na tom se shodli Tomáš Kouřil, finanční ředitel a člen představenstva O2, a Hana Součková...